Під час виконання модуля №4 ми спільно з групою обговорювали та вдосконалювали власні приклади Основних запитань, після чого записали їх в План вивчення теми.
Також одним із завдань даного модуля було обрати засіб оцінювання навчальних потреб учнів при вивченні теми проекту. Для своєї теми "Числові послідовності" я обрала Т-таблицю, в якій учням необхідно буде розподілити запропоновані 12 тверджень у два стовпці: "Правильно" та "Неправильно".
Для ознайомлення учнів із майбутньою проектною діяльністю в процесі вивчення нової теми я створила презентацію основних ідей навчальної теми "Числові послідовності", в якій зроблено посилання на Т-таблицю.
Ще я продовжила роботу з Планом вивчення теми: внесла доповнення в розділи "Діаяльність учнів та вчителя", "Графік оцінювання" (На початку проекту ---> Т-таблиця), "Освітні засади" та інші.
Загалом завдання 4-го модуля не складні, трудністю було впоратися з їх об'ємом роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар